Cuma, Şubat 14, 2014

Ümitli günler.

Sümbülleri aldım dizdim pencere kenarına. Kıpraşmaya başladılar ilk günden. Benim marifetim değil lakin. Zaten yeşili çıkmış soğanları seçmiştim mağazada.


Sonra bir yumak lacivert nubuk yün aldım. Ondan fular yapıcam. Elimde bir model vardı. Yaptım yaptım olmadı. Hem de çok karışıktı. Deneye deneye tığ ile basit file şeklinde işlemeye koyuldum ben de. Şimdilik fena gitmiyor. Hırka yarım kaldı fakat. Onu da elbet bir gün bitiririm.

Şu an TRT 3 açık. Buz patenini gösteriyor. Çocukken ne özenirdim. O zaman pist filan yoktu Istanbul'da. Biz de kardeşimle parkenin üstünde çorapla kayardık. Sonra Penguen açıldı Elmadağ'da. İlk gidenlerden biriydim. Arkadaşlarımla her hafta sonu gider bütün gün kayardık. Bütün gün paten kayardık be blog. Nasıl bir kondisyonmuş o. Arkaya makas hareketini başardığımda başım göğe ermişti. Hey gidi. Yıllar sonra tekrar çıktım piste. Onuncu dakikada tıkandım. Şu an seyrettiğim yarışmacıların müzikle uyumlarına bakıyorum. Dans bu resmen. Asla dans etmeyi beceremedim. 

Hala dördüncü öyküyü yazmaya başlamadm. Bu  haftasonu bir atak yapmazsam yetişmeyecek.

İçimde değişik hevesler kıpraşıyor blog. Birşeyleri başarasım var. Ucundan tutup asılasım. Yazıdan gayrı. Faydalı olasım var. Potansiyelimi çalıştırasım. Hayata balıklama dalasım. Hangi sektör olur, çapı ne olur, neye benzer, hiçbir fikrim yok. Ama birşeyler yapasım var. Bakalım günler ne getirecek. Ümitliyim. Tekrar. Şükürler olsun.

2 yorum :

  1. Bende istiyorum bunu.tam senin istediğin gibi.potansiyelimi çalıştırmak istiyorum.hayata balıklama dalmak.
    bunu nasıl gerçekleştireceğimi bilmiyorum ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4!!!!! Çok sevindim senin de benzer ruh halinde olmana.
      Teknik olarak "nasıl" kısmı beni çok korkutmuyor. Bir yol bulunur nasılsa. Ben daha çok "ne" kısmında takılıyorum. Ne yapsam? Neyle uğraşsam? Hatta didinsem :)))

      Sil