Çarşamba, Ocak 29, 2014

M.

Dışarısı gene sevdiğim gibi. Ev keyfi yapmalık bir hava. Özlemiştim bu havaları. Uzun zamandır içimi karartmıyor.

Ama ben iyi değilim be blog. Hiç hem de. Havalarla alakası yok. M. takılıyor kafama geceleri. Bazen de gündüzleri. Üzülüyorum. Bazen de ağlıyorum. Onu o kadar çok ve derinden sevmiştim ki. Ve o kadar uzun zaman.

Hep içimden "neden?" diye sormak geliyor. "Neden bana bunu yaptı?" Sonra duruyorum. Neden diye birşey yok. Bunun geçerli bir nedeni olamaz. Arızalı olduğu için yaptı bunu. Yürekten sakat.  Bunun benimle, nasıl bir insan olduğumla, onu ne kadar sahiden sevdiğimle filan hiçbir alakası yok. Şöyle ki daha önce başkasına da aynısını yaptığından eminim. Ve benden sonra da yapacağından. Hatta şu an bile yapıyordur. Denenmiş bir yöntemdi uyguladığı. Bundan adım gibi eminim. Bana bunu yaptı çünkü çok da umurunda değildim. Çünkü kimse çok umurunda değil onun. Tek umursadığı kendi çıkarı. Kendi çıkarı uğruna insanları maddi ve manevi sömürmekten gocunmuyor. Demek ki "hayırsızın tekiyim ben" dediğinde doğruyu söylüyormuş. Hayırsızlıktan neyi kastettiğini o zaman hiç anlamamıştım. Hiç karşımdaki insanla örtüşmüyordu bu söz. Öfff be blog. Yeter çok uzattım. Yaralıyım. Doluyum. Ona ver.

Son zamanlarda daha çok offline olmaya karar verdim. Belli başlı etkinlikler dışında bilgisayarı kapatıyorum. Öbür türlü o makale benim, bu makale senin gün bitiyor gidiyor. Kendimi unutuyorum.

Böyle işte. Şimdi gidip söktüğüm yılbaşı çamını kutulamam lazım. Ve birkaç ufak tefek evişi daha. Küçük keyifler eklemek lazım hayata. Ya da hiç zorlamamak...


4 yorum :

  1. Bir söz vardır, "sen sen olduğun için böyle davrandın; bense ben olduğum için böyle.." diye.. Aklına "şöyle yapsaydım başka olurdu, bunu deseydim şöyle olurdu" gibi şeyler takıldığında, bunu düşün derim.. Zamanında benim de böyle takıldığım, çok gözyaşı döktüğüm bir erkek vardı. Sonra düşündüm, o oyken, ben de benken, başka türlü olamazdı o ilişki, o zaman acı çekmek niye. Önüme baktım artık.. Öyle bir an geliyor, gelecek, merak etme.. Zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ceren. Aynen dediğin gibi oluyor. Şurda uyansaydım. Burda gitseydim. Olsaydı. Olmasaydı. Yapsaydım. Deseydim. Ama tavsiyene uyacağım. Güzel bir düşünme biçimi.

      Onun böyle olduğunu çooooook sonra gördüm. Alışmak zor geliyor. O var bir de. Bir de yıllardır sürüyor. O kadar içime almışım ki onu. Neyse. Geçecek elbet.

      Sil
    2. 4 senelik ilişkinin arkasından 7 sene ağlamış biri olarak dedim ;) kalındır kafam biraz ama dinle beni, uzun düşünülmüş bir durumun damıtılmış sonucu bu.

      Sil
    3. :))) 4 senelik ilişkinin ardından 7 yıl ağlamak...yeterince açık bir ifade :) (buruk smiley)

      Sil