Cuma, Ocak 31, 2014

Boktan günler.

İyi değilim gene. Tatsız bir gün geçirdim. Gereksiz işlerle uğraştım sabahın köründen beri. Olmayan vergi borcuyla. Anneme kalsa gidip ödeyecek. Ona kalsa geçen senenin evrakları da kayıptı. Başıma gelecekleri biliyorum diye ona "dosyala bunları sağlam bir yere koy" demekle yetinmemiştim geçen yıl. Bizzat kırtasiyeden dosya alıp, üzerini etiketleyip gözümün önünde poşetleyip içine koymuştum ve onunla da yetinmeyip "nerede saklayacaksın şimdi bunu" diye sormuştum. Gözümün önünde kaldırdı. Ve unuttu. Bugün lazım olduğunda abuk yerlerde aramaya başlayınca sinirlendim. "Sen onları şuraya koymamış mıydın" dedim de öyle bulundular. Neyse ki yerini değiştirmemiş. Onu da yapar çünkü.

Çok sıkılıyorum blog. İnan ki. Herşeyden bıktım. Biliyorum şükretmem lazım. Sağlığım yerinde. Smear testim normal çıktı mesela. Düzensiz kanamaların sebebi tümör filan çıkabilirdi. Değilmiş. Muhtemelen Aralık ayında yaşadığım anormal stres koşullarının sonucu. Ama sıkılıyorum işte. Günler saçma sapan geçiyor. Hala daha çamı kutulamadım mesela öylecek bekliyor. İçim öfke, kırgınlık ve biraz da dünyaya/hayata/insanlara isyanla dolu. Öyle blog. Bu sıralar böyle. Mutsuzum. Ayıp değil ya.

2 yorum :

  1. Ayıp değil ama üzücü. Bak bugün seninle son konuşalı 1 ay olmuş. Ara istediğinde ya da çık gel, bir kahve, biraz kek, en çok da sohbet iyi gelir sana (kahvene bisküvili baileys'den katıcam söz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyisin Bal ama havamda değilim. Gerçekten. Sağol.

      Sil