Çarşamba, Aralık 25, 2013

Yıl sonlanırken.

Yıl bitmek üzere. Şimdi hesap kitap zamanı. Hedef koyma zamanı. Çift sayılı yılları sevmem nedense. Tekleri yakın bulurum kendime. Oysa dünya dönüp duruyor işte. (Ona da felek deniyormuş. Sevdiğim adam için şiir yazarken araştırmıştım.) Ne var ki? Ha tek olmuş ha çift. Sanki ne zaman başladığını bilen var. Eh artık sayalım demişler sıfırdan başlamışlar. (Aslında birden başlamış olmaları lazım. Sıfır diye bir yıl var mı?) Alışsam keşke çift sayılı senelere.

Bu sene belki Istanbul 'dan giderim. Gitmez de kalırsam, etkinlik kuşu olmaya karar verdim. Özetle daha sık evden çıkmak istiyorum. Kültürel bir etkinlik, kütüphanede çalışmak veya spor, fark etmez. Evimi çok seviyorum ama bütün gün dışarıda olup, akşam dönmek de güzel. İnsan kendini yenilenmiş, tazelenmiş ve dahası beslenmiş hissediyor. Istanbul' da yaşayacaksam madem bunun avantajlarından faydalanmalı. Böyle düşününce bir yere gitmiyorum aynen buradayım daha diyesim geliyor. Zor kararlar neticede.

2014 te öyküden romana geçiş yapmayı umuyorum. Yapamazsam eğer dünyanın sonu değil. Bir sonraki seneye kalır. Biraz daha pişerim çok çok. Geçersem güzel olur. Şık olur. Başım göğe erer :)

Yılbaşıyla beraber blogum birinci yaşını bitiriyor. Geçen sene bu zamanlardı. Çok iyimserdim. Aynen beklediğim gibi çıktı 2013. Son çeyrek hariç. Son çeyrekte sapıttı birden. Geçen sene de vukuatlar son çeyrekte çığrından çıkmıştı. Bu sene aynı iyimserlikte değilim ne yalan söyleyeyim.



4 yorum :

  1. Yeni yıl tam istediğin gibi olsun :) Senin ve sevdiklerinin Noel'i kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vladimir teşekkür ederim güzel dileklerin için. Yeni yıl sana da gönlünden geçenin bin katını versin. :)

      Sil
  2. Güzel bir seneyi hakediyorsun Küçük Joe, dilerim çok mutlu, huzur dolu olursun!

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Cerenmus! Hep beraber!

    YanıtlaSil