Salı, Ekim 08, 2013

His.

Bir şişe Şirince şarabı açtım kendime bu gece. Ahududulu. Fazla tatlı geldi. İlk başta beğendim de. Anladım ki şarap dediğin prensip olarak buruk olmalıymış, içimdeki duygulara eşlik edecekse şayet. Bu beş yaşındaki doğumgünü partisi tadında birşey bu Şirince. Üstelik alırken harika fikir diye düşünmüştüm. Üstelik sarhoş filan da etmiyor ... İçki yasağına sekiz dakika kala.

Duygularım karman çorman blog. Sabah bir hiddetle uyanıyorum. Planlar programlar yapıyorum. Bir yandan ona sayıp sövüyorum. Sonra öğleye doğru...biraz işler değişiyor sanki. Bilmiyorum. Ama bu saatler en fenası galiba, en tehlikelisi. Bazen adını camdan iki yüz elli sekiz punto bağırasım geliyor bütün şehrin üstüne: "M........!". İçimde anlamsız hisler. Hisler ki eninde sonunda hep haklı çıkmıştır. Her seferinde.

Onlara "hani atlatacaktı?" demiştim, misal, "hani? nerde? yalan söylediniz bana, kandırdınız beni, avutmak için hep", o zaman susarlar mağrur mağrur "bekle de gör" der gibidirler ama demezler. Artık herşey bitmiştir oysa, beklenecek zaman geçmiştir, mesela "beyin ölümü" denmiştir artık, bunu kabul etmemek düpedüz inkardır. Ağlarsın, zırlarsın. Ruhun sümük olur burnundan akar gider mendillere. "Bu salak, bu his sandığım zırvalıklara inanmıştım" diye kızarsın kendine. Herşey bitti işte. Yas tutmaya başlarsın. İki saat sonra birden bir haber gelir. Gelmiştir. Bir doktor itiraz etmiştir dünyanın bir ucunda. "Beyin ölümü" raporunun altına imzasını atmaz. Nasıl yani dersin. Akşamına uyanır "beyin ölümü" dedikleri üç gündür komadaki hastan. Seninle sohbet bile eder sabah ölümünün yasını tuttuğun adam. Hislerinin sana dediğini hatırlarsın. "Ulan!!!!Nasıl olabilir ki?!!!" Onlar mağrur, susmaya devam eder. Tantana yapmazlar mesela "baaaak biz sana demiştik" bile demezler. Ama bu başka hikaye. Korkarım hikayeler birbirine karışacak. Yanlış anlamalar filan. Off.

Hislerim ne olur gene haklı çıkın. Buna gerçekten ihtiyacım var. Evet biliyorum imkansız artık bu saatten sonra ama, biz ne imkansızlar gördük. Sarılmak istiyorum ona ben. Sımsıkı sarılmalıyım. O günkü gibi. Ki, o da ufak çapta bir mucize değil miydi? Ha? Dürüst olmak gerekirse?




8 yorum :

  1. Uzak bir diyardan, hafif benzer duygularla...
    Ömür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömüüür artık uğramıyorsun buralara sanıyordum! Arada sırada ses ver.

      Sil
    2. Uzun bir seyahatte idim. Eylül ortasından beridir İtalya'nın küçük bir kentine yerleştim. Mail atarım sana. Bloğunun tümünü inceleme fırsatım olmadı daha. İyisindir diye ümit ediyorum. Sağlıcakla kal ve asla yazmaktan vazgeçme.

      Sil
    3. Bekliyorum mailini Ömür. Merak ediyorum hayatındaki gelişmeleri. Ne oldu? Nasıl oldu? İtalya'da ne işin var? Nasıl yerleşebildin? Bir de hadi diyince insan istediği yere de yerleşemez ki bunun vizesi bilmemnesi falanı filan var. Anlat hepsini.

      Sil
  2. Dün gece seni gördüm rüyamda, sanırım kısa yazışmamızın etkisiyle. Önce bir gece elbisesini modifiye etmek için elinde taşıyordun. Sonra ise, evine girmeye çalışıyordun ama kapının kenarından dumanlar sızıyordu, içeride yangın varmış gibi. Ben çok telaşlıydım, sen daha sakindin. Ne demek bilemedim ama bunları duymanın sana iyi geleceğini HİSsettiğim için yazdım. Sevgiyi hatırla hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal Sultan iyi geldi gerçekten de...Ocağım yanıyor, sen telaşlanıyorsun ben sakinim :) Gerçekte de öyle olmaz mı? Evim yansa sakin sakin hareket ederim. Sonradan patlar işte bir şekilde içimde travması. İçim yanıyor ve benim doğru olanı yapmaktan başka bir alternatifim yok. Yaptım da. Şimdi sonuçlarına katlanma zamanı. Sevgi...Pff...

      Sil
  3. Hafta sonu Cem Adrian'ın konserine gideceğim hazırlık yapıyorum. Bu bağlamda bir haftadır son albümünü dinliyorum. Bak bugün hangi sözlere takılı kaldım. Şimdi anladım ki, senin için dinlemişim.
    ''Kar eriyince
    Beyaz kalır mı gece
    Umut tükenince
    Yine çarpar mı bir kalp
    Ah düşünce
    Gülümser mi çocuklar
    Düşler bitince
    Başlamaz mı kabuslar
    Sen unutsan, ben unutmam
    Ben unutsam, aşk unutmaz
    Bir yara bu hiç kapanmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür!!!!!! Ne yaptın yahu...Tuhaf oldum inan ki. Tuhaf da eksik bir laf.

      Sil