Çarşamba, Eylül 25, 2013

Zor.

Galiba zor bir hafta olacak. Üstümden silindirle geçen geçmişteki bazı haftalar gibi. Acı da duymuyorum işin garibi. Ya da acım o kadar büyük ki hissedemiyorum. Tanrı beterinden korusun. Sadece şöyle bir on gün hayata mola vermek istiyorum. Derin dondurucuya neyin atsınlar beni. Bir de hayatta en son yapacağım şey dediğim dövme yaptırmayı hayal ediyorum. Sol kol bileğimin içine. "Bu da gelir bu da geçer" yazdırmayı. Bakarsın bir dahakine bu kadar şanslı olmam, bileklerimi kesmeye filan kalkarım, önlem olsun diye. Sorsalar hiç bu kadar iyi olmadım. Galiba değilim. İyi olacağım, orası kesin, ama şu an? Bin tane şarkı sözü geçiyor kafamdan sabahtan beri. Kafamın içi koca bir jukebox gibi. Tabii bütün playlistleri silicem ilk fırsatta. Akşam aynaya bakıyorum, on sene yaşlanmışım. Sonra sabah kalkıyorum, gene gençleşmişim. Uyku bana hep yarar.

Acı değil bu duyduğum. Başka bir şey. Bir adı olmalı. Belki başka bir dilde bir adı vardır. İnanamamazlık. Alışamamazlık. Evet böyle bir şey. Oysa gördüm. Hem de bilerek gittim. Ama bu kadarını beklemiyordum. Ya bilmeden gitseydim? Bilmeden gitseydim eğer, o zaman sadece: Felaketim olurdu, ölürdüm. Yoo hayır. Gene eski tertip sürünürdüm. Kendi bedenimde tutsak, yarım yamalak bir hayat yaşardım. Beş senedir olduğu gibi. Neyse bitti artık. Hiç bu kadar "temiz" bitmemişti. Ama:
Seni Tanrı bile affetmeyecek.
Bunu da benden bil.

2 yorum :

  1. gece uyumadan önce kafayı çamaşır suyuna bas! iyi geliyor! sabah bi kalkıyon piri pak!

    YanıtlaSil
  2. :))))))) özgür ya...
    öptüm kocaman

    YanıtlaSil