Pazar, Temmuz 28, 2013

Hafta sonu: kasırga gibi geçti.

Geldim gene blog. Çok yoruldum, çok iş gördüm.

Bütün hafta sonu Homo Domesticus oldum gene. Hafta içi Homo Scribus olabilmenin tek yolu bu benim için.

Neyse ki Cumartesi akşamı Ş. ile buluştuk da biraz dışarı çıkmış oldum. Beşiktaş'tan motora atlayıp beş dakikada Üsküdar'a gelmek çok zevkli. Boğaz'ı geçmeyi çok seviyorum. Tekneyle geçmeyi daha çok seviyorum. Ucunda bir arkadaşımla buluşmak ise en güzeli.

 Istanbul'un sabah tenhası ne güzelmiş hem de yazın. Yürüyüş güzergahımı değiştirdim. Aynı yolu sırf düz diye senelerdir yürüyorum yetmiş demek ki artık. Sabah saatlerinde Istanbul sokaklarında kimsecikler yokken yürümenin keyfi bambaşkaymış. Tek tük benim gibi yürüyüşçüler, sabah koşanlar filan oluyor o da daha çok hoşuma gidiyor.  Hava da daha serin oluyor.

Bu sabah hadi dedim bugün Pazar, kendime bir kıyak yapayım gelmişken Görgülü'ye uğrayayım, bir çikolatalı kruasan alayım kendime. Fikir çok hoşuma gitti gitmesine de uygulamada sorun çıktı. Görgülü yok. Kapatmış! Yerinde alakasız fazla janjanlı bir dükkan. O sokak da kokoş oldu. Çok sinir bozucu.

Dün kafayı dolap kulplarına taktım. Kendi kulplarımı yapmayı deneyeceğim. Bütün iş tutkalda, bir tane sağlam tutkal bulayım bak neler yapıyorum. Mutfak çekmecesinin bir kulpunu ahşap kaşıktan yapmayı düşünüyorum. Güzel olmazsa ahşap kalın tahtalarım var. Off bin tane projem var. Onların içine bir girdim mi çıkamam. Havluların olduğu çekmeceyi boşaltıp yer açmak için pinterest'te banyodaki kapının üzerinde kalan kısma raf koyup değerlendirmeyi öneriyordu.



Bugün alıcı gözüyle baktım, olmaz orası, fayans filan, ııh. Sonra banyo lavabosunun üzerindeki dolabın tepesinde yer olduğunu gördüm. Tabii dört senedir filan ben oranın tozunu almadım, öyle bir yeri farketmediğim için. Benden önceki kız da kesin almamıştır. Neyse bir çıkıp bakacağım yarın filan. Üstüne tozlanmasınlar diye bir şey örterim tamamdır.

Sonra nefis bir elbise patronu buldum. Dikeceğim inşallah yaz bitmeden.



Günün en güzel buluşu tam iki adet. Chrome'un bir uzantısı var üzerini çizdiğin sözcüğün çevirisini veriyor. Ya da sözlükte anlamını buluyor. Feedly'i okumak güzel de ingilizce haber dili normal konuşma dilinden farklı. Zor oluyordu. Şimdi çok rahat oldu. İkinci buluş ise youtube videolarını mp3 e çeviren uzantı. Bayıldım. Fakat link veremeyeceğim şu an affedin. Çok uykum var. İyi geceler küçük Joe.

Psst: Geçen gün çok heyecanlı çok hoş bir şey oldu. "Tatil notları" isimli blog yazıma çok özel bir yorum aldım. O yazıda en sevdiğim üç Türk yazarı arasında saydığım yazardan. Bir bak da bak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder