Pazartesi, Haziran 03, 2013

Malum olaylar.

Dört gündür ilk defa sokağa çıktım az önce. Burada insanlar gayet "normal". Alışveriş yapıyorlardı hiçbir şey olmamış gibi. Hava almak iyi geldi. İki adım yol yürümek. İki insan görmek. İhtiyaçlarımı karşılamak.

Bir kaç saat önce konuyla ilgili sitelere girmeyi yasakladım kendime. Televizyonu da kapattım. Kafayı dağıtmaya gerçekten ihtiyacım vardı. On bir Eylül olaylarını NY'ta yaşamış bir arkadaşım vardı. Bütün gün ve günlerce televizyon izlemiş ve etkisi travmatik olmuştu. Orada günlerdir mücadele eden insanların travmasını hiç düşünemiyorum ve şu an düşünmek istemiyorum. Beni affedin.

Ne yazsam boş. Tek dileğim bu olayların kısa zamanda ve asgari ziyanla sonlanması. Tekrar eski komik ve naif dertlerime dönmek istiyorum. Kilolarım, öykülerim, pişirdiğim yemekler, yapılacak işler listem, toplanması gereken mutfak.