Cuma, Haziran 14, 2013

Hiçbir şey hakkında hiçbir şey.

Koca bir post yazıp sildim. Sinmedi içime. Olmadı.

Olaylardan bahsetsem zaten takip eden gece gündüz takipte. Etmeyen de zaten umursamıyor.

Kendi küçük hayatımdan bahsetsem çok bencilce. Zaten hayatım bu olayların ekseninde dönüyor. Bazı günler sabahtan akşama haber peşinde koşarak geçiyor. Metabolizmam altüst. İlk günler üzüntüden ve stresten yemek yiyemedim. Tarihinden erken regl oldum - ki bu olağandışı büyük bir stres altındayken olur. Ve abuk saatlere kadar uyuyamadım / uyanamadım. İlk dört gün iki kilo vermiştim. Sonra toparlanmaya karar verdim. Biraz mesafe kurmaya. Biraz yemek yemeye. Biraz iş görmeye.

Hala da toparlanmaya çalışıyorum. Dört duvar arasında stres yaşayacağıma bir işin ucundan tutmaya. Hem Gezi'dekilere hem kendime faydalı olmaya. Elden geldiği kadar. Bu da iş mi diye hiç bir işi küçümsemeden. Az yapmak hiç yapmamaktan daha iyidir diyerek. Dün sabah ilk defa olarak makul bir saatte uyanabildim.

V for Vendetta'yı izledim. Dublajın ses ayarı çok kötüydü bazı yerlerde ne dedikleri anlaşılmıyordu. Sesi açınca da müziğin volümü fazla yüksek oluyordu. Ondan mı bilmem hayal kırıklığına uğradım. Hiç beklediğim gibi bir film çıkmadı. Ben kült filmlerimden biri olacak sanmıştım.

Saat onbire geliyor. Çok gece kalmak istemiyorum. Biraz Masumiyet Müzesi okurum. Sonra yatarım. İyi geceler küçük Joe.




7 yorum :

  1. :( Burada, uzaktan takip ederken bile bizim tüylerimiz sinirden diken diken olurken, sizin orada olayların merkezinde yaşayabileceklerinizi tahmin bile edemiyorum.. İnsan olmamak lazım etkilenmemek için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerenmus bu yorumun posta kutuma düşmemiş ya da gözümden kaçmış tesadüfen görüyorum.

      Bilmiyorum ki uzakta olmak mı daha zor yoksa yakında olmak mı. Sen lohusa lohusa çok fazla haber seyretme bence...

      Sil
    2. ama insanın da içi gidiyor haber alamayınca..

      Sil
    3. Mutlaka öyledir ama birisi filtrelesin sana haberleri, özet geçsin ana hatlarını falan anlatsın ayrıntılara girme, zaten hiçbir filtre yok hiçbir denetim yok olduğu gibi karşımıza çıkıyor her şey bütün dehşetiyle vahşetiyle ve şiddetiyle, hiç gerek yok bunlara tanık olmana.

      Sil
  2. Ne ilginc ki Bu uzakta vs yakinda konusunu Sen capita yetismeden hemen once irdelemistik

    YanıtlaSil
  3. Vapur capita degil...Turkce bilmeyen telefonuma inat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postta uzaklıktan veya yakınlıktan bahsettiğimi sanmıyorum. Sanırım yanlış postun altına yorum bıraktınız. Dolayısıyla kim olduğunuzu da çıkartamadım. Biraz ipucu lütfen :)

      Sil