Cuma, Haziran 21, 2013

Güzel bir haber.

Yazı dosyamda "tamamına ermiş hikayeler" diye bir alt dosya var. Bunun içinde her ne kadar on kadar öykü olsa da benim için ikinci öyküm dediğim öykümü dün bitirdim.

Bir yazma "yöntemi" netleşti. Nasıl yazamadığımı biliyorum artık. Ve nasıl yazınca istediğim gibi olduğunu. Bu yazdıklarımdan yüzde yüz memnun olduğum anlamına gelmiyor. Mutlaka eksikleri kusurları vardır. Bunları da bilmek istiyorum. O yüzden buradan blog okurlarıma bir çağrım olacak. Merak eden, keyfi  ve zamanı olanlara hikayemi gönderebilirim. Bana görüşlerini (olumlu/olumsuz) söylerlerse çok memnun olurum. 



Teşekkürler.

4 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. ooooooof bu yorumları şimdi görüyorum!!!!!! denetleme şeysi haber vermiyormuş meğer yorumlarım orda bekliyormuş. Az önce şeytan dürttü gir şu blogun kulisine bir bakalım dedi de koltuktan kalkıp baktım da gördüm. Absalom bir mail adresi gönderebilirsen seve seve yollarım sana öykümü :) Denetleme şeysi hala açık o yüzden burda yayımlanmayacağını umarım.

      Sil
  2. ben ben.. cok isterim okumayi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren'ciğim bir mail adresi ulaştırabilirsen sana yollayayım öykümü büyük bir zevkle.

      Sil