Pazartesi, Şubat 25, 2013

Maddesel.


  • Dün akşam apartmanın aidatlarını toplamaya dalıp Oscar törenini unuttum. Oysa filmlerin bir kısmını izlemiştim. Life of Pi ve Silver Linings Playbook.  Diğerlerini de izlemeye layık bulmamıştım. Argo'yu izlemeye başlamıştım ama en iyi film oscarına layık görülen filmden o kadar sıkıldım ki sonuna kadar bile izlemedim. Pfff...Aptal dünya. Aptal oscar törenleri.
  • Organizasyonun suyunu çıkardım. Amaçlarım için bir excel dosyası açtım, her bir alan aynı belge içinde ayrı bir çalışma sayfası (iş, kültür, yazı, sağlık filan diye gidiyor) , alttan tırnakları var. Ev işleri için de ayrı bir çalışma sayfası. Kiloda hedefimin yüzde kaçını tamamladığımı filan çizelgede  otomatik gösteriyor öyle diyim. Ev işlerinde de tekrarlı işleri tarih sırasına göre otomatik düzenlettiriyorum. Hatta şartlı biçimlendirmeyi kullanıp bugün yapılması gerekenlerin fonunu yeşil yapıcam. Böyle anlatınca manyak gibi görünüyorum. Hatta o belgeyi başkası tesadüfen açsa kafayı yemiş der benim için. Fakat yemedim. Hala sağlıklıyım. Ve bu sistem gerçekten işimi basitleştiriyor.
  •  Muhasebe kursundan aradılar. Önümüzdeki Pazar başlıyorum.
  • Şubat bitiyor ve bu gidişle benim yarışma için yazacağım öyküm gene son dakikaya kalacak.
  • Çoktandır kek ve kurabiye pişirmedim. Ama beyaz şeker tüketimimi kıstım. O yüzden. 
  • Birazdan ekmek yaparım. Kekikli ve sarmısaklı.
  • Belki mısır da patlatırım. Ama bunun için önce güzel bir film bulmam lazım. Gittikçe daha mı zor film beğenir oldum ne?
  • Çok boş bir post oldu farkındayım. Affedin. İdare edin. Bir sonrakine söz başka olacak. 

2 yorum :

  1. şu organizasyon dosyasından bana da lazım. neremi dönsem halledilmesi gereken bir şeye çarpıyorum. ki, sanırım tek sebebi programsız olmam, önüme geldikçe halletmeye çalışmam. size kolay gelsin. bu arada oscar ödüllü filmler konusunda hemfikiriz. sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim özgür. benim gibi suyunu çıkartmanız şart değil. yavaş yavaş oluşturursunuz. iş görüyor.

      oscar'lara gelince artık oscarlar bitti bence. hatta artık hollywood bitti. Macdonald's gibi birşeye dönüştü, dev ve global fakat sinek bile bigmac e tenezzül etmiyor. Tam bitmediyse de sonun başlangıcı.

      Sil